zondag 22 juni 2008

Goed stuk over te goedverdieners.
En dan zie je een stuk dat een reactie verdient;

Nu zou ik graag zeggen dat alles in golfbewegingen gaat, maar is dat wel zo? In ieder geval hebben we zeer grote conglemeraten (het woord alleen al) gezien, die weer bedrijfsonderdelen afstootten. Sterker nog, heden ten dage zien we dat ook. Om de slag naar efficiency te maken. Immers, ik zie weinig producten die mij tot nadeel zouden moeten zijn. Ik gebruik ze niet voor niets.
Ieder machtsgeile fuhrer van welk bedrijf dan ook, ziet uiteindelijk in dat hoe beter je product hoe meer je kan verdienen.
Of ben ik teveel in een droomwereld?
Maar als ik mocht kiezen tussen de jaren 60 en heden wat betreft de technologie, dus niet de mensen, dan kies ik nu te leven!

Vooruitgang?!
Nu het sixties gevoel nog terugkrijgen.

Geen opmerkingen:

 
Free counter and web stats